A Spar jól ismeri a vásárlóit - ezért azt is tudja, hogy a vásárlási folyamat nem csak abból áll, hogy mosolyogva a kosárba tesszük az árut, és a kasszához fáradunk, mint a legtöbb reklámban. A kreatív koncepció középpontjában az átlagos vásárlás során bennünk lezajló, egyetlen szóval leírhatatlan komplex érzelem- és gondolatfolyam áll, ami jól ismert a fogyasztók számára. Ezeket a mindennapokban sokszor a tudatalattiban végigfutó nano-gondolatokat és döntési helyzeteket a fogyasztó szemszögéből mutatjuk meg, így a vásárlók még inkább magukra tudnak ismerni a jelenetekben.
Az ötnapos forgatás alatt összesen 24 tv filmet forgattunk le, és több száz kiló Spar márkás terméket mozgattunk át egyik polcról a másikra. Az is kiderült, hogy hogy lehet a szibériai hideghullám kellős közepén kinti jelenetben, tavaszi ruhában tizedik felvételre is természetesen mosolyogni.