Spice

Magyar tulajdonú, integrált kreatív ügynökség 2004 óta, amely tapasztalatát, forgalmát tekintve nagynak számít, azonban megtartotta rugalmasságát és friss kreatív ötleteit, így könnyedén felveszi a versenyt a kisebb ügynökségekkel is.

Lead ügynöksége vagyunk a SPAR, SuperShop, Wienerberger, Cofidis, Nagyi Titka, Hervis márkáknak.
Akik bizalmat szavaztak nekünk: Kellogg’s, Pringles, Nestlé, Rama, Flora, Baba, Knorr, Audi, MABISZ, Seat, Mazda, MOL, Heineken, Soproni, Zwack, Jófogás.hu, Raiffeisen, OTP, UNION, ZONE bevásárlópark, GSK, dm-drogerie markt, DriveNow, UHU.

50 kollégánk gondoskodik az ATL kampányok, online és social media projektek, hostess promóciók, arculattervezések, stratégiai tanácsadás vagy átfogó kommunikációs kampányok sikerességéről.

Három fő erősségünk: stratégia + ötlet + gyors és precíz megvalósítás.
Díjaink: Effie, Arany Penge, POPAI, TRADE Magazin - Év promóciója, Lollipop, Hipnózis - Év Ügynöksége

A csapat színes és izgalmas.
Elnöki kilátás a Rózsadomb tetejéről, felejthetetlen csapatépítők (amikre néha mégis alig emlékszünk) és rengeteg nevetés. Ezek is hozzájárulnak ahhoz, hogy kollégáink átlagban legalább 4-5 évet velünk tartanak, de vannak akik több mint 10 éve a csapat tagjai.

RÓLUNK MONDTÁK:

"A Spice-szal több mint 3 éve dolgozunk együtt, számos sikeres, díjnyertes kampányon vagyunk túl. Amellett, hogy hihetetlen jófejek és működik a kémia, értik a céget és az iparágat, stratégiai javaslataikkal segítik az eredményességünket, proaktivitásukkal pedig megkönnyítik a munkánkat. Szívvel-lélekkel támogatják az ügyfelet. És állatbarát a munkahely!:)"
Bene Nikoletta, SPAR, marketing vezető

"A Spice munkáival korábban SuperShop tagvállalat képviselőjeként találkoztam. A prezentációikban már akkor feltűnt, hogy mindig stratégiailag megalapozott javaslatokkal érkeznek. Ezért amikor a Wienerbergerhez kerülve lead ügynökséget kerestem, nem is volt kérdés, hogy a Spice-t is meghívom a tenderre – jó döntés volt. A közös munkában különösen tetszik a kreatív csapat kitartó lelkesedése, az alázatos, a brief-et maradéktalanul tisztelő munka, és az ügyfélkezelést jellemző korrekt, barátságos attitűd.”
Nagy Zsolt, Wienerberger, marketing vezető

"A Spice-szal már több mint 8 éve működünk együtt. Magyarország vezető multibrand hűségprogramjaként a SuperShop számára kiemelten fontos, hogy kampányaink hatékonyak és kreatívak legyenek, eredményeink és közös díjaink is azt mutatják, hogy sikerünkhöz rengeteget adott hozzá az ügynökség. Átgondolt, precíz munkát adnak ki a kezükből, profi módon építik a márkát."
Hovanyecz Norbert, SuperShop, ügyvezető igazgató

"Az Orbico csoport egyre több ügyfelét, köztük a Kellogg's, a Pringles és az UHU márkákat bízza a Spice-ra, köszönhetően annak, hogy mindig időre és precízen dolgoznak. Kreatív ötleteik, legyen szó fesztivál megjelenésről, kampányról, vagy bolti kóstoltatásról, a cégcsoport külföldi tagjainál is rendre nagy sikert aratnak!"
Pattzai Szabolcs, Orbico, Category manager

"A Spice ügynökséget egy tenderezés alkalmával választottuk a Cofidis márka további építéséhez és kapcsolódó kreatív feladatok ellátására. Már a chemistry meetingen érezhető volt, hogy „This is the beginning of a beautiful friendship”. És hihetetlen, de az állítás igaznak bizonyult! Nagyon elégedettek vagyunk az ötleteikkel, az egész csapat lelkes és látszik, hogy imád a feladatainkon gondolkozni. Egy ilyen intenzív üzleti kapcsolatnál fontos, hogy szeressünk együtt dolgozni, és ez tükröződik a meetingeken is, ahol mindig rengeteget nevetünk. Mindez pedig meglátszik az eredményeken is. Remélem, sokáig tudjuk ezt a mindkét fél számára gyümölcsöző együttműködést folytatni!"
Fedor Mariann, Cofidis, marketing területvezető

"Már közel 10 éve dolgozom együtt a Spice Communication-nel, korábban a Knorr, az utóbbi években pedig a Nagyi titka márkán. A Spice nagyon jól ráérzett a Nagyi titka brand családcentrikus, szerethető imidzsére, és az elmúlt öt évben mindig képesek voltak új, friss ötletekkel és megoldásokkal tovább növelni a márka ismertségét és eredményességét. Otthonosan mozognak az offline és online kampányok területén is, ráadásul a titoknak is kitűnő őrzői!"
Ferenczik Ákos, Goodmills, marketing vezető

"A Spice-szal egy tender során találkoztunk először, és azonnal kiemelkedtek a többi pályázó közül. Közös munkánk során nagyon fontos volt számunkra a rugalmasság, a kreativitás, a gyorsaság és a gördülékeny ügyintézés, amik 100%-ban teljesültek is. Ezen felül a Spice tudott újdonságot hozni, mind technikai megvalósításban, mind pedig a kreatív tervezés során, mellyel méginkább sikerült kiemelkednünk a versenytársaink közül."
Szabó Dorottya, GSK- Consumer, key account manager

DÍJAINK:
lollipop popai penge effie craft 2019

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége is tagjai között tudhat minket!

ITT IS FENT VAGYUNK:

Weblaphasználati szabályzat